Den 28:e September

Heeej allihopa, ni som läser min blogg (som högst 12 st i statistiken haha). Familjen ringde igår :) Pratade lite om hur vi gör när jag kommer dit. Jennifer (mamman) ska hämta mig på flygplatsen efter min kurs i New York, vilket är väldigt snällt av henne. Hörde Liam (barnet som är 2år) prata i telefonen för första gången igår! Så gulligt: "Hi, I'm reading a book" haha.

Angående min dator Michelle så ska jag inte ta med den. Den har ju kraschat o så innan så litar inte riktigt på den. Familjen sa det också att om jag vill ha en dator där så kan jag ju köpa en, finns ju ganska billiga som sagt. Köpte den externa hårddisken som ett alternativ till datorn då så jag har ngt att lägga in bilderna på sen under året :).

Är det ngn som ska gå på "A night in Vegas" på ons?? Jag vill gärna gå men helst inte själv. Det är på åtta glas o kommer vara skitbra musik garanterat (rnb o hiphop). Happy hour hela kvällen: 35kr för öl eller cider. Skriv en kommentar lr kontakta mig om Du vill hänga med;)...


Ute.

Let me know...

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0