Den 27:e September

Som ni kanske har märkt börjar det hända lite grejor på bloggen med design o så, förhoppningsvis blir det snart färdigt..

I fredags blev det inte riktigt som det var tänkt, thao fick förhinder o sen blev det lite försenat på heidis jobb. Gick inte till centrum förrens 12 o då va det kö in :S. Efter lite dansade, två lr tre slagsmål (inte jag) o lite taffsande från ngn äcklig kille så gick jag mot bussen en timme senare. Men kom iaf ut...


Jag i fredags.



Hade på mig en rosa-orange kjol (syns lite i spegeln) med ett svart linne o svarta tights, plus klackskor.

Igår åkte jag o H till axamo för att få lite egen tid. Kollade på film (X-men origin- Wolverine) o sen åt vi kebab-pizza (fick köra H.s bil vilket jag kanske inte helt lyckades med!). Sov gott o sen blev de pizza till frukost igen haha mums.


Fin bild.

Inget har blivit som jag tänkt mig denna helgen men men.. så är det ibland.

Hoppas alla andra har haft en bra helg iaf! Glöm inte min tjejkväll nästa fredag..förväntar mig att alla som har sagt att de ska komma kommer ;) The more the merrier.

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0