Den 25:e September

Hejhej!

Har vart lite si o så idag... Åkte från H imorse in till stan o hem. Sen ville pappa att jag skulle köra hem bilen när ham hämtat bussen så hängde med.

Sen kom jag på att jag skulle hämta ut en bok som jag beställt på bokia på a6 så passade på när jag hade bilen. När jag kommer dit så får jag en jäkla pocketbok i handen o jag frågade om det var rätt bok (?!) Ja det var det. Men då sa jag: men hur ska jag kunna läsa detta för en två-åring?! Det är ju omöjligt! Inga bilder, bara text. Och det sa jag till den förra expiditen att jag ville ha en bildbok som jag kunde läsa för en två-åring.. Irriterad.. Men då säger hon att dom helst vill att jag köper boken eftersom jag har beställt den! Nej tack, vad ska jag med den här boken o göra?!, sa jag. Då blev hon lite sur o gick med på att jag inte ville ha den. Det var ju deras fel! Jag var tydlig med att jag ville ha en bildbok ju..

Sen skulle jag hämta mitt visum på preem, då glömmer jag ju bort de så får åka en omväg men det gick bra sen. Kommer på när jag kommer hem att jag skulle köpa en öl till pappa.. haha springer ner till lilla affären ist så det gick ju det med till slut.

Sen blev de ju ingen riktig utekväll som jag hade hoppats på. Ska åka ner en stund o träffa heidi o thao iaf.

Ett tag sen..

 

See ya later alligator...

 

Love,

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0