Den 24:e September

Det börjar närma sig med stormsteg nu! Visumet är påväg (blev godkänd igår på ambassaden), internationella körkortet kom igår och nu väntar jag på flygtiderna! Läskigt värre..

Fikade just med min sötis Sophie, är alltid lika kul o trevligt o ha en pratstund med dig! Får se imon om det blir ngt ute..hoppas de:)

Nu ska jag äta o sen bär det av till stan igen så jag kan möta H <3 Blir myskväll ikväll hoppas jag! Hade tänkt att gå ner till stan eftersom det är så fint väder (bara för det kommer det börja regna haha).

Men nu lite bilder från igår, i Sveriges huvudstad :)


Soligt!


Slottet.


Inne.


Moi.


Men in uniforms..


Riksdagen.


Lejon.


Vet inte riktigt, riksdagen?


Torget.


Jag idag.

Ne nu måste jag skynda mig, tog längre tid det här än vad jag trodde!

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Michelle

wiiee jag längatr tills du är här! det är underbart!

2009-09-24 @ 14:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0