Den 21:a September

Hejsan, nu har jag kommit hem o fått i mig lite mat. Åkte från H imorse in till stan för att möta shilis på claras, å en god scones o drack te. Vaknade vid 6 idag eftersom tupparna började gala då! Det kan vara mysigt med djur o så men inte kl 6 på morgonen, så ikväll kommer jag nog somna gott om jag inte gör de innan dvs..

Tänkte lägga upp lite bilder fårn balen o studenten, älskar att kolla tillbaka på sånt!


Jag utanför stora hotellet i jkpg, de blåste!


O kallt var det!


Studenten!


Min klass. Försök hitta mig!

Har inte mkt för mig nu.. får se vad jag hittar på.

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Annie

Vad roligt att kunna följa din resa här ;) Lycka till!

2009-09-21 @ 14:58:45
URL: http://medelicious.blogg.se/
Postat av: hampus

haha bilden blev ju tillome bättre nu ser man ju dig tydligare

2009-09-23 @ 10:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0