Den 20:e September

Lite sen idag med allt märker jag, kl är snart 2 och jag har inte hunnit göra mkt. Men är på gott humör sen igår. Hade kul o fick massa presenter! Kändes lite som om det var min födelsedag :)

Först satt vi o snackade lite o hälsade på alla, sen åt vi (tacolåda, tacolasagne o vanlig lasagne). Sprang runt lite med min lill-kusin erika: spelade spel, tävlade (försten ner till mitt rum!), snackade lite med min bästa kusin sofia o hade kul. Åt efterrätt (äppelkaka med vamiljsås och glass). Tiden sprang iväg o alla stack. Va bara jag o H kvar med min familj. Blev mys resten av kvällen<3

Lite bilder som utlovat!


Kokbok, teckning, kort, amerikanska dollar, godiis o mer pengar!




Blandade bilder från eftermiddagen/kvällen.


Nu blir det mat, ikväll ska jag nog åka till H. Imon ska jag träffa shilis :) Äta frukost på Claras så får vi se vad jag hittar på efter det.

I'll keep in touch!

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0