Den 18:e September

Har gått upp och ätit frukost och hunnit städa rummet lite. Såg att jag hade fått svar från min familjs nuvarande au pair på hotmailen :) Verkar som att hon trivs hos familjen och har kul med barnen. Verkar också som att det finns mkt att göra i usa, att man umgås mkt med de andra au pairerna.

Ska skicka iväg min ansökan om internationellt körkort idag. Papprena till embassaden ska jag fortsätta fylla i så det blir färdigt tills nästa vecka, har ju alla papper som behövs nu efter min dag på stan igår. Om jag inte har sagt det ska jag till embassaden på onsdag, är lite nervös men det ska nog gå bra. Sen ska allt vara färdigt tror jag..


Mitt skrivbord: fullt med papper!

Jag vill ju gärna ta med mig ngt till familjen, en present till barnen och föräldrarna. Har köpt en mamma mu bok och en glasskål (svensktillverkad) änsålänge. Funderar på o fylla skålen med polkagrisar lr nåt :) Väntar på att akademibokhandeln o bokia ska få in pippi långstrump o emil i lönneberga. Tror att jag nöjer mig med presenter sen haha 

Well well, that's it for now ..

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0