Den 17:e September

Idag har jag fått mkt gjort! Gick nedåt stan vid halv 12 o för att möta mamma på hennes jobb (mitt gamla sommarjobb), sen gick vi till banken o betalade en räkning till amerikanska ambassaden. Sen gick jag själv vidare till fotobutiken på smedjegatan för att ta foto som också ska till amerikanska ambassaden. Nästa stopp var på skatteverket för att skriva ut ett personbevis, också till ambassaden. Vidare tillbaka till gamla jobbet för att kunna kopiera mitt körkort. Tillbaka till stan för att hämta ut fotona o sen blev det en liten tripp på stan. Haha pust...

Har lite bilder från detta äventyr:

Såg ut såhär idag: mörka jeans (ser ni inte), svart linne(från lager 157) med en tajt väst över(HM), klocka(UroPenn) och självklart mitt hjärthalsband (present).



Inköpt idag: Compact powder(HM), Kabuki brush(Åhlens), Bronzing powder(HM), Eye make-up remover(HM) och Mineral foundation(HM).  Bra att fylla på innan man åker!



Köpte också en kjol (Åhlens) med dragkedja där bak och med skinnliknande sidor.



"Intim ställer närgångna frågor som avslöjar vilken sorts person man är ... och visar vilka värderingar man har i livet" "Intim passar även utmärkt till att göra tjejkvällen eller killkvällen extra spännande och rolig"
Perfekt till min sista tjejkväll i Sverige!!


Det var allt för idag tror jag.. Imon blir det chill antar jag, har inte bestämt nåååågot. Får väl förbereda för avskedsfesten på lördag för min släkt kanske. Saknar en viss person som jag kan mysa med framför tv:n<3 Det kommer gå bra för dig på lördag, det vet jag!

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Julia

Tja, tankte bara saga att jag hittade hit. Ska bli kul att lasa om hur du har det nar du kommer hit. Vi far ju verkligen se till att ses i New York nagon gang, kanske bade du, jag och Michelle samtidigt?:) Du aker ju jattesnart! Lycka till med allt! Kramar

2009-09-18 @ 01:31:08
URL: http://twonuts.blogg.se/
Postat av: paulina

ååh johanna! kjolen var ju jätte snygg. sen tycker jag att vi spelar det spelet på din fest i oktober ;)

2009-09-18 @ 22:45:33
URL: http://swenadian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0