Liten uppdatering!

Hej igen, Margeaux var preces har, hon ar min counselor (ngn som jag kan kontakta om jag har ngra problem). Snackade lite kort om allt o skrev pa ett kontrakt med alla villkor. Detta ar det som skiljer en "forening" o att komma sjalv, man har massa stod tillgangligt om man vill ha det o behover det. nu ska jag snart ata hemmalagad pizza, sen blir det nog efterratt (svenska hallongrottor!).

Bilder:


Sahar sag det ut nar barnen fick gora lite. Tog bort platarna..


Hade pa datorn med lite bra musik samtidigt, o konverterare fran celcius to degrees!


Sa sag det ut nar de var fardiga! Det blev ju iof blabars-grottor!


Nojd Johanna, som bakade fran scratch i usa haha


Filmen fran bibblan.


Pappa, har kommer en bild till dig! Kan du se de ok? Bara lite annorlunda..

Love,
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0