Hej igen allihopa

Nu sitter jag o kollar pa tv med barnen, orkade inte aka till bibblan idag. Kaanner mig trott o har ont i halsen. Ska nog ga o lagga mig tidigt idag o sen ligga inne imon om jag inte kanner mig battre. Kanske aker till bibblan sjalv sen eftersom jag ska lamna tillbaka en bok at barnen o kanske lana en film som jag kan kolla pa ikvall (de har ganska nyliga filmer dar). Ska ju till New York imon! Vill verkligen dit.

Glomde nog saga innan att det ar staddag pa fredagar, det var darfor jag stadade innan.


Stora tunga dammsugaren. Listade ut att man kan ta bort slangen o bara dammsuga med den! Mkt battre.


En av lekplatserna jag brukar ga till :)

Bye bye..

Love,
Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0