Den 8:e Oktober

Dagarna går så fort nu för tiden! Gick upp ganska sent idag, gjorde mig iordning för att gå ner till stan med Svaan. Åkte o köpte mjölk på arla o sen gick vi till stan. Kollade på klänning till mig. Hittade en men ville kolla på en annan färg som finns uppe på a6. Så gick o köpte godis o sen åkte hem.

Kom hem o lånade bilen upp till a6 o bestämde mig för att köpa den svarta klänningen ändå. Min syster hängde med upp o hjälpte mig..vilket kanske va bra haha. Sen fick jag en ny laddare så nu har jag laddat mobilen.

Bilder:

Min fina present från Sophie o Marie!

 

Min klänning som är tänkt till bahamas. Classy, elegant.. ? Täcker lite mer än de vanliga tajta svenska klänningarna man hitta på stan, vilket jagvar ute efter. Får väl se om jag ska ha en sjal till också lr nåt men det köper jag där isf.

 

Jag kommer sakna alla mina kompisar ! Jag åker snart.. :(

 

Love,

Johanna


Kommentarer
Postat av: Michelle

Nice dress! :)

2009-10-08 @ 23:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0