Den 7:e Oktober

Har inte hunnit blogga ngt idag .. Vart på högskolan o träffade min kusin igen :) Saknade en person dock..

Gick o fikade på stan med tjejgänget (minus bästisen sandra) o det var trelivgt som alltid. Fick en underbar present av Sophie o Marie! Ni var antagligen inte färdiga med presenter haha Tack sötisar :).  Ska lägga upp bilder imon tror jag på det.

Sen blev det promenix hem i solen o sen var klockan typ 5 så hela dan hade gått! Fixade lite i rummet o sen åkte jag ner till Shilan o hämtade Mary Kay produkter. Dom är så bra för hyn o man märker skillnad, det är lite dyrt med det är värt de.. Kort på det med sen om jag kommer ihåg!

Försöker alltid lägga upp en bild varje gång (vet hur tråkigt det kan bli annars) så här kommer den:

Från mitt fina album från H<3.

 

Hoppas alla mår bra.. Imon blir det att umgås med bästisen o hitta en fin klänning till mig!

 

Love,

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0