Den 6:e Oktober

En trött Johanna blev väckt av H idag<3 En fin överraskning.. Blev lite mys o sen ner till högskolan igen, fick skjuts i en bmw hihi. Va med min fina kusin en stund innan jag tog en promenad hem igen. Vart hemma o myst för mig själv sen o rensat ur min garderob ordentligt eftersom min syster vill ha mitt fina stora rum nu när jag åker. Har också hunnit diska o tvätta lite.



Jag i bilen ner till högskolan, håller ögonen
på vägen eftersom en viss person inte gör de!


Mitt rum just nu :S Stökigt haha.
Ny väska btw (röda, köpt idag)


Fina röda naglar idag :)      


Jag nerbäddad i sängen med halsduk haha.
Älskar värme...

Får se vad som hittas på imon, blir fika nere i stan efter 1 ngn gång iaf. På torsdag blir det a6 med Sandra<3 På fredag blir det barnvakt hos Patrik o Therese. Sen är det sista helgen innan jag åker!

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0