Den 5:e Oktober

Hi everybody.

Va nere på högskolan vid 12 o skulle äta med min kusin o H. Slutade med att vi tappade bort min kusin:( Men får se till att vi kan äta en annan dag. Gick runt lite med H, kompierade en ritning han gjort:) den va fin. Sen bar det av till stan o köpte den sista engelska boken, har vart så kräsen att jag inte hittat det jag ville ha så nu fick jag nöja mig med en "vanlig" bok. Gick förbi godishuset o köpte lite extra svenskt godis (kola, gelebåtar, sura dödskallar).

Snart ska jag åka till a6 o lämna in min mobil som inte går att starta, dåligt! Inte ens haft den ett år...Får se om jag får en lånemobil lr nåt eftersom jag bara har en vecka kvar o det är ju lite tråkigt att inte ha kontakt o kunna ringa/smsa vänner. O sen ska jag kolla på en resväska (har bara en änsålänge).

Familjen ringde igår! Jag ska på kryssning till bahamas!! YES =P

Michelle ringde också hihi.. jag längtar efter att se dig igen :) På dejt i usa: "Killarna betalar!!" haha ;) 


Me, 3 months ago.

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0