Den 4:e Oktober

Kvällen igår var underbar o perfekt. Va ute o åt på Chili thai (jättegod mat!)o hade trevligt :) Jag fick en present! Ett foto album från min kille<3 foton på oss över åren (lite mer än ett o ett-halvt år).. Det va den bästa presenten någonsin. Tack<333 Sen blev det bio, Surrogate. Jättebra film.


Ute.


Svaan o Heidi på balkongen.


Kussarna.


Snyggingar.


Bästisar.


Söta som socker.


Sophie, jag o Marie.


PRESENTS:


Bästa presenten man kan få ev sin bästis! Kalender med samlade bilder på oss, alla födelsedagar inskrivna.


Från elin, veckorevyn, choklad och en blomma (inte på bilden).


Godis från min fina kusin Sofia.


Mer choklad får Sophie o Marie.

Det var lite utvalda bilder på min sista utekväll i jkpg, tack alla mina underbara vänner för att ni gjorde min kväll. Speciellt du Sandra som hjälpte mig hela dan!  Kommer någon mer bild sen bla på mitt fotoalbum från <3.

Ps. Kan ni som tog bilder under kvällen skicka dom till mig? Kontakta mig!

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0