Den 30:e Oktober

Hej! Tack for hjalpen med tvattmaskinen pappa o jonas.. jag har provat cold cold o permanent press (vad de brukar gora) men ska prova lite annat nu tror jag.

Idag har det vart mkt pa gang, vilket vi gillar. Imorse traffade jag 3 andra au pairer. Corina som bor 7min harifran hamtade mig o sa akte vi till Rockaway mall. Vi satt o snackade lite pa starbucks. Sen bjod Corina med mig till New York i helgen till en halloween parade o sen kanske vi ska ut. Sa jag kopte en costume som jag kan ha eftersom alla ska vara utkladda :) Jag ska va pirat (kostade ca 350 kr). Sen hade jag barnen, o den gamla au pairen kom hit o hamtade sin post o hon har nu blivit godkand att stanna ett ar till som student.

Ikvall akte jag med Corina (hon ar fran tyskland btw) till Short hills mall for att ata pa Johny rockets (firade en annan au pairs fodelsedag). Ddet var trevligt, at min forsta hamburgare haha.

imon blir det jobb fran 9 till 6 pa kvallen.


Jag idag..


The costume.


Snackade med den har snubben idag :)


Jag o Corina pa short hills mall.


Mat! Va sa hungrig.


Sma jukeboxar med musik :)


Hamburgare!


Alla.


Hon fick glass o muffins med ljus i :).

Det var alles..

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0