Den 29:e Oktober

Nej, nu borjar det bli lite trakigt o sitta pa rummet. Maste hitta pa ngt snart, fa lite kompisar. Ska traffa en imorgon pa rockaway mall, har snackat med en fran vein o har hittat en som bor 7min ifran :) Men har ju inte traffat ngn an.. Har snackat med dom iaf, det gar framat. Vill ju verkligen hitta pa grejor nu nar man ar i usa!

Langtar tills Michelle kommer hit o jag kan aka till henne!  Langtar ocksa till bahamas, dart det ar varmt! Det borjar bli kallt har igen nu :(.

Sen har jag fatt ett problem, kan inte riktigt fa mina klader rena i tvattmaskinen.. Den e lite annorlunda.
Pappa/Mamma har kommer en bild, har ni nagra forslag pa vad jag ska valja? (har redan fragat vad de har brukar gora men de blir inte rikgigt ratt..

Forsta "knappen" att valja..\


Andra, vet ju inte riktigt vad de menar med Warm cold pa samma gang haha


Jag, sitter framfor datorn o forsoker hitta en vag till rockaway mall imon :S Daligt lokal sinne ni vet;)

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Jonas

Cold Warm är nog att den tvättar i warm water och sköljer i cold water? En teori bara (A)?

2009-10-29 @ 15:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0