Den 28:e oktober

Hej.. Tack Michelle (jag gillar mina leggins ocksa!) O ja, alltid dana trojan nar man myser o fryser lite grann sandra!

Var lite nere igar, det ar tufft ibland. Inte ar det en dans pa rosor.. ibland ar de saaa kul men ibland ar det ocksa jobbigt.

Idag har vi gatt upp, atit frukost. Sen ville vissa inte sammarbeta. Da bestamde jag mig for att baka hallongrottor sjalv.. Barnen kom upp sen o ville helt plotsligt hjalpa till med att gora cookies! De blev goda, aven att de inte hade vaniljsocker lr vanligt socker(brunt socker). Sen lagade jag mat, lyckades branna mig 3ggr (hoger o vanster hand o sen vanster fot, spillde varmt vatten). Nu kollar vi pa film, som vi lanade pa bibblan idag. Jag lanade ocksa en film : He's just not that into to you :) Ska kolla pa den ikvall tror jag.


Jag igar pa zoo:et.


Fiskar.


Turtle in pumpkin.


Iller lr ngt.

Ha det bra sa kanske jag skriver mer ikvall..

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Michelle

jag är impad av att du bakade från scratch i usa! Än så länge har jag bara bakat kakor från pulver här.. haha.. Hoppas att kakorna blev goda!

2009-10-27 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0