Den 25:e Oktober

Hej, nu ar jag har igen.

Har fatt lite gjort idag kanns det som, har inte bara suttit inne aven om det har regnat. Skulle forst ata med en annan au pair men dom va lite sena sa det blev att jag hangde med min vardmamma till Livingston mall, hon skulle utratta lite arenden sa jag gick sjalv. Va ganska stor, tva vaningar. Vissa affarer ar ganska svara att definiera men tillslut hittade jag h&m haha sa da blev jag glad. Dar kopte jag ett par snygga leggins o en tjock troja eftersom jag ofta fryser haha. Sen orkade jag inte prova byxorna mer, det tar sa lang tid att hitta byxor sa det ska jag gora sen i den andra mall:en.. Sen kopte jag ljus, riktigt stora! o en lykta till (med halloween tema haha). O sen saklart lite choklad som jag saknade sa mkt, hittade faktiskt en sort som vi har hemma men i losvikt, sa det var bra.

Har massa bilder pa llt nu med sa lagger upp dom nu:


Min mimmi mouse fran Disney store i New York


Min klassiska t-shit look feran New York ocksa


Min fina dator :)


Datorn igen..


Alla vinklar maste med hahah


Mitt stooora ljus :) Som en burk haha French Vanilla


Mitt andra (fick nastan pa kopet eftersom jag kopte over en viss summa)


Choklad! Coconut clusters, finns aven i Sverige men inte pa burk.


Min fina lykta, halloween! Satter man pa ljusen jag kopte.


Sahar..


Mina leggins, coola va:)



Annat ljus bara


En skon tjock troja, ganska lang..

Sa, det var allt nu. Far forsoka ta lite bilder pa allt omkring mig snart men ska forsoka hitta runt har forst o sa..lite bilder pa mig med kanske skulle passa.

Omradet ar ganska litet som sagt men det finns ju affarer o massa gator man maste hitta genom.. Dock finns det inte klader o sant har o inget "mall". Men det ar bara att ta bilen o aka 15min sa finns det ett, har inte vart dar an.

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0