Den 24:e Oktober

Heeellloo. Nu sitter jag i rummet igen, kl ar snart 12.. Ar ganska trott nu eftersom jag vart igang hela dagen med barnen o sa skaffade jag bibliotekskort med. Fick ta bilen till bibblan :) Kul.. O sen hamtade jag barnen pa skolan. Morgonen ar alltid varst har.. barnen gillar ju saklart att sova.

Satt o pratade o visade bilder med min vardmamma innan, ganska kul o se bilder fran 80talet o sa fick hon se mina baldbilder o lite blandat. Vi alla "vuxna" sitter alltid o snackar ganska lange vid matbordet annars ocksa. Kul att sitta o jamfora grejor o fa reda pa nya saker.

Fick min lon idag.. 190dollar i kontant hahha har inget konto an eftersom man maste ha ett social security card (va dar i mandags men det tar upp till3 veckor).

Jag vet att bilderna va lite sma innan men det var tankt sa eftersom jag inte orkade halla pa med det for mkt.. tog typ en timma o salla bilder o lagga upp dom :S.. Men kan lagga upp nan favorit nu i storre storlek.


Top of the rock


Rockefeller center


Times square

Haha juste, jag stadade barnens rum idag o deras dammsugare ar en sadan "gammal" modell o tung..
som den har:

Jobbigt varre, kommer inte direkt at ngnstans..

Imorgon blir det lugnt, ska nog in till den lilla stan o kolla lite .. ar sugen pa lite choklad haha. Har ju fatt kontakt med lite folk nu med sa forhoppningsvis sa kan jag traffa ngn nasta vecka.. Ska sova ut ordentligt inatt iaf. Hander de ngt spec hemma lr? 

Pappa, kan du skicka lite recept? Wook, kottfarssasen som ni gor hemma, o lite annat (kolla mailen).

Vill ni veta ngt sa fraga garna .. jag ar som sagt trott sa skriver mer imorgon.

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Jonas

Allt är som vanligt typ. Jag har köpt skåp som vi har hängt upp på väggen nu.. Är mobiler billiga där eller?!

2009-10-24 @ 16:34:13
Postat av: Anonym

Hej!



Vi har kikat in i dagboken.Fina bilder.Är det stor stad du bor i? Mycket affärer?Finns andra svenska aupairs i närheten? Just nu regnigt här och Sofia är på någon modellfotografiering(nog för dyrt att köpa fotona sedan)Därefter ska hon jobba på Cecilagården.Annars allt bra.



Hälsn Birgitta , Per,Sofia

2009-10-24 @ 17:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0