Den 1:a Oktober

Har inte blivit mkt dator idag. Har vilat upp mig. Igår blev det komikershow på högskolan innan vi gick till åtta glas. Komikershowen va rolig, spec den sista killen från stockholm tror jag.

Va nere i stan o åt med min kusse Sofia o H<3 Pizza blev det, från tortellini. Skulle inte rekommendera pizzan där, de va gott o så men den va väldigt liten o typ inget på.

Har sett fram emot imon hela veckan nu så blir lite besviken när folk kontaktar en bara någon dag innan o säger att man kommer sent, inte ska med ut, lr att man inte kommer. Hur ska jag veta hur många jag ska laga mat till? Men nu skiter jag in vilket, JAG ska ha KUL iaf!


Säg inte att det här inte ser mysigt ut! Älskar mys!

Sweet dreams..

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0