Den 10: Oktober

Hello everybody, igår blev det inget bloggandet pga att det var en hektisk dag. Vaknade sent, duschade o åt lunch. Tog cykeln till dalvik där jag skulle sitta barnvakt. Vi åkte till Monki Town o hade kul -barnen iaf haha Jag färsökte hålla ögonen på dom o följa med på vissa grejor som inte den minsta klarade av själv. Sen åkte vi hem igen o åt våfflor. Jag fick presenter, igen! Som tack för att jag suttit barnvakt så mkt. Sen cyklade jag hem igen för att snabbt göra mig iordning tills H kom. Vi hade trevligt o åt middag framför idol. Myspys.

Idag vaknade jag sent igen, fattar inte vrf jag inte kan vakna när jag ska! Ställer väckarklockan men stänger av den i sömnen typ :S På schemat idag iaf så ska jag försöka läsa ut min bok som jag lånat. Sen ska jag ta ett sista besök till en spec person... Ikväll ska jag hjälpa Heidi lite på restaurangen, får se hur det går (har ju ingen erfarenhet av restaurang).

Imon åker jag till gbg över dagen för att min syster spelar en cup där. På kvällen ska jag träffa bästisen en sista gång.


Nice tattoo, right?!


Heidi o jag..

Vet inte om jag kommer skriva ngt den närmsta veckan, får se hur det blir med allt. Ska bli färdig med allt innan jag sätter mig ner med datorn o sen när jag åker kommer jag inte ha en dator tills jag har tid att köpa en där. We'll see..

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0