Den 6:e November

Tiden gar, har vart har i snart en manad.. Idag har jag vart ute i staden har med Corina o pa starbucks. Kopte Rolled Oatmeal :) till mina choklad bollar som jag bakade senare med barnen. Sen borjade jag 12 idag. Gjorde lunch o sen stadade jag o barnen (som forvansvart hjalpte till!). Sen gav jag det fardiga collaget till pappan o sen gjorde vi chokladbollarna. Akte till bibblan o tog ut en film till ikvall till barnen o mig. Sa nu sitter jag i kallarn med barnen o kollar pa surf it lr nat.

Collaget blev bra iaf, har satt det i en ram nu med :). Har blast upp ballonger tills imon med.

Har inga bilder nu eftersom jag inte hunnit lagga in dom.. men det kommer en annan gang. Har mkt att gora i helgen om det blir som planerat men hinner nog med att skriva ngt.

Har ar en bild fran innan:


Har faktiskt klader pa mig aven om det inte ser ut som det haha :P
Ser ni strecket i pannan!?

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0