Den 5:e Oktober

Dalig uppdatering.. Men det ar val ett gott tecken antar jag. Var i Newark med Corina igar kvall o fikade med tva killar varav en hon traffade nar vi va i NYC.. Sa jag var dar for support mer lr mindre. Det var kul o kostade mig inget! Kul att killar typ alltid betalar, oftast gillar jag betala sjalv eftersom jag vill vara sjalvstandig men nar man inte ens kanner manniskorna o de bjuder en sa visst :). Men iaf, kom hem sent sa va ganska trott idag. Idag var jag i parken med barnen o sen akte jag o kopte lite ballonger o kakor till imon da mamman fyller ar. Sen gjorde vi lite malningar med fingerfarg till henne.

I helgen ar det mkt som hander. Fredag ska jag traffa Corina i stan o sen sitta barnvakt pa kvallen. Lordag ska jag antagligen traffa en annan au pair 20 min harifran o fika.. O sen pa kvallen mojligtvis aka till NYC :) Pa sondag blir det familje/slaktlunch med familjen har,  dom ville att jag skulle traffa dom eftersom de har fragat haha.. Sen blir det fika i stan med Anni som jag traffade pa Rockaway mall for ngn vecka sen.

Blandade bilder:


Jag igar..


Jag idag..


Konstig stallning jag satt i idag haha

Ok, har inte mkt mer att saga nu.

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0