Den 4:e November

HAr kort barnen till skolan, lamnat tillbaka filmen pa bibblan o atit frukost. Ska forsoka stade lite snart eftersom mina tider blivit lite andrade for den har veckan. Jag borjar egentligen 11.30 idag men tankte att man kunde stada lite eftersom jag har barnen hela dan imon ist for pa fredag dar jag har dom fran 12.00. Jag ska sitta barnvakt fredag kvall ocksa nu da mamman har fyller ar sa han ska ta med henne ut. Sen i helgen kanske jag ska till New York igen fast med Anni denna gangen (hoppas det blir av!) o sen ska vi nog ta en fika lr nat pa sondag.

Maste val borja trana lite snart ocksa! Ska till bahamas om 3 veckor bara :) Kanske ska ta en promenad till o borja med haha o sen trappa upp till joggning :P Ska hitta en bra vag att springa med annars ar jag val vilse helt plotligt!

Just det, kollade pa Obsessed..filmen med Beyonce i.. Den va ganska bra men forutsagbar, sa vet inte om jag skulle rekommendera den lr inte. Handlar om Beyonce o hennes man som flyttar till ett hus med sin son, hon va hans gamla sekreterare. En vikarie kommer sen in i bilden, en snyggblondin som vill lagga vantarna pa beyonces man...Gissa om hon blir sur! hehe ska inte saga mer..

Bilden for nu:


Min costume..


Det dar jakla strecket e kvar!! Rott streck i pannan efter harbanden..

Hur gar det med paketen o recepten ni skulle skicka familjen!!?? Langsamma som vanligt antar jag.. Skynda er liiiiite, tack.

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0