Den 1:a November

Hej! Hade ni kul igar? Ngn halloween fest?

Sj var jag i NYC, gick inte riktigt som planerat. Osregnade sa jag blev blot. Gick till ett cafe o tog en youghurt.. torkade lite. Sen akte vi taxi till Webster Hall (ett bra utestalle, populart) Men vi hade inte kopt biljetter, visste inte att man behovde de. Det kostade 75dollar att komma in! Sen 4 dollar for att hanga av sig .. Men vi tanke, nar vi anda kommit sahar lingt vrf inte ga in ?! Sa det gjorde vi.. Va fullproppat efter en timme. Massa roliga costumes. Men det var varre an centrum, ni som vet hur det ar dar.. Kottmarknad.. Usch. Aja .. hade ganska kul. Vi gick hem (jag o corina) vid 3 darifran (2 egentligen eftersom vi stallde om klockan) o korde tillbaka hem. Vi bestamde oss for att ta bilen dit faktistkt da det var enklare o vi slapp tag o buss o alla tider.. Kom hem hit vid halv 5 o tog lite glass innan jag gick o la mig haha orkade inte fixa ngt annat (hade ju kopt glass ngn dag innan bara sa det var bra).

Lite bilder kan sitta pa plats nu kanske:


Jag som pirat..


Parade.


Glada aven om det regnar .. men det blev lite mkt efter en stund.


Inne pa klubben, webster hall.


Obama look-alike :)


laskig snubbe..


Jag pavag hem..

Beratta om erna halloween!

Love,
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0