Den 18:e November

Dagen som har varit: Skjutsated pappan till taget 7.20, kom hem o vackte barnen, sa hejda till mamman o sen skjutsade barnen till skolan. Akte forbi starbucks o tog med kaffe till corina som jag akte till. Satt o snackade med henne i en timme o sen alte jag tillbaka for att hamta barnen igen. Bakade banankaka efter lunch med tjejen nar han sov. Akte till bibblan o tog ut filmer till mig o barnen. Hamtade pappan igen pa tagstationen med barnen. Akte till starbucks igen for att mota Anni. O nu sitter jag o kollar pa en film for mig sjalv, snackade ocksa me michelle o bestamde att hon kommer pa fredag eftermidda :) Imon aker jag till morristown county college for att fa lite mer info om kurserna o vad jag behover gora for att ga dar. Har kollat lite pa kurser pa internet, maste ju ha ngt som passar mitt schema med. Far ta kvallskurser..

Har inga bilder fran idag.. O kommer nog vara ganska upptagen nar michelle kommer sa blir nog ganska lugnt pa bloggen i helgen med.

Nan gammal bild blire iaf:

Parken en morgon, ar sa himla ljust oftast sa far nastan ont i ogonen..


Alskar min vita tjock troja som jag kopte pa forever 21, o ha leggins ar det basta o bekvamaste..

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0