Den 15:e November

Nu var det langesen jag skrev! Har haft lite for mig..plus att jag vilat upp mig lite :) Detta har hant: gjort min forsta manikyr, akte till NYC for att kolla pa the rockets christmas show, at o sov over i NYC, akte buss hem sjalv (laskigt) o shoppat :)

En fraga dock: borde jag ta svininfluensan-sprutan?? Jag far den gratis om jag vill ha den..Men ska man verkligen chansa.. ?? Va tycker ni?

Tror att ni gillar bilder mer an text sa har kommer det lite:
Radio City Hall, akte buss till hoboken o sen taget in till NY med Corina


Inside..


Jag igen..


The rockets, christmas style..


Fint


Manga dansare


Rundtur i NY


Fran hall





Den klassiska dansen igen


Berattelsen bakom jul, hade till o med kameler o asnor i showen


Kan va mitt julkort!


Fran hall


Slut!


I taxin pavag till Julia, petra o linnea pa hotellet. Broadway hotel and hostel! Sjalv btw, ser ni att jag klara mig sjalv!! Bara man har en adress sa gar allt utmarkt :)


Linnea va de va :P Go tjej :) Vi va 4 svenska tejer i hotellrummet med fyra sangar o fyra vaggar haha Fick dela toalett o dusch med andra.


Jag, julia o Linnea :) Pavag ut, det blev en irrlandsk restaurang/pub inne i NY. Har ser ni lite av sangarna med.


Lite snabb bild pa mig, hade min nya vaska.


Pa bussen hem igen. Lakeland bus heter deno tog ca 45 min


Lite bilder pa vad jag kopte innan vi gick ut i NY, fint halsband.


Fina armband, har alltid velat ha dom silvriga.


Fint linne, kan ha i bahamas! Jattebra affar btw, hette typ strawberry :) billigt o bra.


Baksidan av linnet


Eftersom det oaregnade an en gang o jag blev blot sa kopte jag ngt att ha pa mig :) Denna blev det.


En tjock polotroja utan armar, bra att ha till vintern.


Nar jag kom hem idag fran NY akte jag o Corina o at middag med tva andra. Gic forst till century 21 o jag kote tva ringar, detta ar en av dom. Man kan se min manikyr med :) Gillade verkligen det o kostade bara 10 dollar (plus dricks).


Den andra, som egentligen bestod av 5 sma ringar.. fint. Ojag har fortfarande pengar kvar haha Vilket e bra :)

Det var allt. Nasta helg kommer Michelle hit!! Ser vi fram emot :) Kanske blir NY far se.. Denna veckan blir det arbete som vanligt, ska forsoka ta det lugnt o ordna med lite grejor, ringa Hp om min dator som blivit lite langsam o ringa till en skola tror jag o kolla pa kurser.

Saknar lite roliga kommerntarer har pa bloggen..nu far ni ta o skriva lite med! haha Vet ju knappt vilka som laser den.. Sag bara hej vetja :)

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Sofia <3

Nice cloths =)jag vill med ha lite nya affärer ju!

2009-11-17 @ 20:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0