Den 12:e November

Detta har jag gjort ansalange idag: Skjutsat pappan till taget tidigt imorse, skjutsade barnen till skolan, akte till banken o fixade kontot o satte in pengarna jag hade pa checken (tog ca 45 min!), akte till corina o akte med henne till dsw shoestore o till Anni (fanns jattemanga skor o till bra pris!) men eftersom jag inte kunde anvanda kortet an sa kopte jag inget. Sen akte jag tillbaka o hamtade barnen pa skolan. Nu har de atit lunch o ska snart lagga den lille pojken i sangen o sova lite.
Har bestamt nu att jag ska sova over i NYC! Med Julia o hennes kompisar :) Sa forst ska jag pa showen vid 3 pa lordag (fick biljetten av Anni idag) o sen ska jag traffa Julia o fixa till mig pa hotellet o sen gar vi ut pa kvallen:). Hoppas det gar bra, ska hitta en buss hem med!


Har var jag idag..


Hit ska jag pa lordag! Dom har satt upp julgranarna nu :) Ska kolla pa rockerfeller center med (finns i filmen ensam hemma 2)

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0