Den 11:e November

Ja ni, det blev inte riktigt som jag tankte mig idag. Detta hande: Gar upp lite forsent, stressar o klar pa mig sen kommer mamman ner o vill att jag ska upp o hjalpa pappan eftersom han inte ar van med att ta upp barnen o att klockan va mkt (hade sagt igar att jag skulle hjalpa, men antagligen fick jag inte vara for sen pa mig lediga formidda). Sen aker jag till skolan stressad o kommer lite sent till den yngstas klass for att tjejen va lite langsam. Sen aker jag mot banken (som jag aldrig vart i), hittar den o parkerar. Gar in genom forsta dorren men andra ar last, vrf?! Jo, det ar Veterans day!  Det menas med att allt ar stangt! Aker forbi biblan o lamnar in filmerna i deras inkast ist.

Grejen ar att jag vill ha kontot pa banken eftersom jag slipper bara pa kontanter. O sen fick jag tillbaka lite pengar fran foreningen eftersom jag betalat for mkt :) sa har en check liggandes har nu..vill ju losa in den med sa att jag kan ha lite pengar pa kortet jag far fran banken med (alltid bra med lite extra).

Tog inga kort idag men kan visa gamla..:


Hemma vid datorn for ett ar sen tror jag det var..

Cypern 2005..lr 2006 ?


Cool bild pa mitt oga..


Min coola syster i somras


HAha jag i somras, o an en gang sa ar jag inte naken.. vet inte hur jag far till de bilderna!


Daddy dj, grillning pa g!


Ganska langesen, en halloween fest tror jag det var..


Rolig bild pa mig o min broder


Systrarna


Sista bilden through memory lane!

Imon blir det till banken igen o sen till rockaway mall :)

Love,
Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0