Den 10:e November

Okej nu ska jag ta tag i livet har borta!
Planeringen infor imorgon:
1. Skjutsa barnen till skolan
2. Aka till banken o oppna ett konto
3. Lamna tillbaka filmerna till biblioteket
4. Ut o springa!
5. Kolla lite mer pa utbildningarna (vad tror ni om career counseling? En kurs pa internet som uppfyller alla krav. Vet inte mkt om den med det later intressant, jag har ju ingen aning om vad jag ska gora senare)
6. Fortsatta lasa boken fran biblioteket (last kanske 14 sidor pa tva veckor haha)

Har vart lite lat pa sistone tycker jag, skyller pa att jag forsokte anpassa mig till den nya miljon haha.

Kollade nyss i mitt fotoalbum fran en viss person, gillar verkligen det<3 Alskar o hatar visa bilder! Men det ar perfekt..

Hade glomt vanda blad pa min kalender fran vackra svaanen ocksa..
O nej, jag har inte glomt min fina fotoram fran girlsen!..


Ordentliga Johanna ska komma fram nu.. va ett tag sen.

Ngt annat jag har glomt??

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0