...

Hej igen .. kanns lite battre nu med forkylningen men ar inte helt bra.

Michelle: Ja filmen va jattebra:) Men jattesorglig verkligen .. vet inte vrf man gillar sanna filmer, kanske for att det lite mer ar som dokumentar.

Alte till century 21 med min hostmom innan o kopte en kavaj (Michelle: en san som man kan vika upp armarna pa! Skitfin, svart) o en fin top :) Ar val bra att komma ut lite. Sen at vi mat i en restaurang i narheten o nu sitter jag o kollar pa min tredje film :P

Mamma o pappa, vi kanske hors imon..

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Michelle

Kalas, nu kan vi vara fina i våra kavajer med uppkavlade armar! ;)



Jag har också blivit sjuk! Det är jättetråkigt! Jag är trött hela tiden och jag har sovit mer än jag varit uppe de senaste tre dagarna! Isch!



Julia kunde inte komma till NY den 19-20. Kan jag fortfarande komma upp så att vi kan träffas, prata skitsnack och gå ute och festa?

2009-12-08 @ 02:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0