Den 9:e December

Hej!
Nu har det borja regna istallet:s men men det ar som sverige..smalter snabbt. Idag var det lite stressigt dock.. Gick upp o skulle fa upp barnen men eftersom det hade snoat lite under natten sa stangde skolan! De verkar vara jatteradda for sno har.. haha .. Aja sa jag, jag aker till corina (jag ar ju ledig nar de ska vara i skolan) O det gick ju bra att kora! Akte til daffy's o shoppade lite (gott o blandat, julklappar o lite till mig:)) Ska lagga upp lite bilder pa de saker jag kopt senare men inte nu...
Sen kom jag hem .. kunde dock inte kora upp till garaget (lr ville inte) sa skottade vagen upp dit:P Jobbigt..
Sen bestamde jag mig for att baka idag! Lussebullar alltsa.. Ingen  jul utan lussebullar haha .. Familjens forsta svenska lussebullar, det blev gott ocksa. Men det var lite skum jast, pulverform som man blandade i varmt vatten..

Bilder:


Platen full med lussebullar!


Blev en stor hog lite senare! Man ser vilka som ar barnens haha


Jag uppe i baket. Haret uppsatt-duktig johanna! :P


Imon ska jag till county college of morris o lamna in massa papper om min ansokan.. Ska bara fylla i den forst haha

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Michelle

awwww LUSSEKATTER vill ha!

2009-12-10 @ 23:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0