Den 5:e December

Hej!
Jag ar tyvarr sjuk igen! Femte gangen nu lr nat .. Men jag tror att jag blev smittad av flickan i huset nu. Fick stalla in skridskoakningen med de andra au pairerna :S

Men jag fick min "spruta" idag, men det va ingen spruta utan en san cool grej som bara skjuter :P Aja, mkt battre an att ta en spruta! Kandes knappt. o de kommer fran mig!

Har bara vart hemma idag. akte till bibblan o tog ut 6 filmer haha ..har kollat pa en- the boy with striped pyjamas. handlar om andra varldskriget..



Far se hur jag kanner mig imon.. Sen far jag nog ta o skarpa mig lite med bloggandet, har inte blivit sa mkt pa sistone..

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Michelle

Surt att du inte kunde hänga med och åka skridskor! Jag är inte direkt ledsen för att du missade skidskoåkningen (skidskoåkning är ganska tråkigt) med att träffa alla andra skulle väl vara kul. Krya på dej! <3



Jag vet att Rebecka sa att Pojken med den randiga pjamasen var helt underbar som bok--va den lika bra som film?

2009-12-05 @ 23:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0