Den 30:e December

Hej!

Jobbar for fullt denna vecka.. Barnen har ingen skola sa jag far ta hand om dom hela dagarna nu ser det ut som. Men alla ar lediga pa fredag sa jag hoppas jag far ledigt da. Idag har jag vart pa bibblan, mamman lamnade bilen pa min begaran haha vill ju komma ut ngn gang! O sen vill jag aka o leta efter en klanning till nyar med, det ar ju imon! Far se om jag hittar ngn..

Jag ska fira nyar i NY saklart haha Ska till webster hall igen. Det ar typ det basta alternativet eftersom jag kommer in o det ar ett av de billigare stallena pa nyar. Biljetten kostade 80dollar :S Men det ar en grupp au pairer som aker dit sa jag tror det kommer bli kul :)

Bilder:


Satt o mos for mig sjalv igar med chokladen jag fick i julklapp fran familjen. Gick o la mig tidigt sen.


Jag idag, kanner du igen jeans "klanningen" matilda?? :P


The entrance to my room.. I have my comfy boots on today :)


My Christmas gift from home :)  "Love" written on it in swedish..


Found this old pic :) Sandra's photoshoot with moi :P


I found this one too :P My sweet cousin.  (In my digital photoviewer now! I got one from Michelle for Christmas - Thank u!)


My lovely sister :) (In the photoviwer too)


I miss my friends! Jag har bilder pa alla er i min digitala fotoram:)


Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: matilda

ja den känner jag igen du ;)

2009-12-30 @ 22:48:13
Postat av: Michelle

wow vilket fint halsband! hoppas att du/ni får kul på webster hall (det är nog svårt att inte ha det!). som det ser ut nu blir det att vara hemma med familjen på nyår. kanske inte direkt det mest upphetsande...

2009-12-31 @ 03:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0