Den 2:a December

Ojoj, redan december.. O nu var det langesen jag skrev ngt! Kanns som en evighet.. Men jag lever o allt ar bra. Har hant mkt den sista veckan.

Forra helgen var jag med michelle o hade skitkul :) Akte till NY o kollade lite o shoppade med anni (den tyska au pairen 20 min ifran mig). Vi hade mkt att snacka om! Forsta kvallen at vi ute pa den italienska restaurangen o sen andra kvallen at vi pa thai chef (vilket va mkt godare o battre) o sen hade vi myskvall hemma har med film o glass o massa godis :P.

Sen var det dags att aka till bahamas! Kul tankte jag, o ja det var kul men det blev inte som jag tankt mig. for det forsta sa sov jag i samma lilla hytt som familjen :S o sen hade jag inga bestamda tider som jag skulle jobba sa det kandes som jag jobbade dygnet runt. Det blev liksom for mkt, kom for nara.. Hade inte heller ngt internet lr telefon sa blev isolerad fran varlden dessutom. Till det roliga da: stranden i bahamas (var bara dar en dag), shoppingen o showerna pa skeppet. Har tagit massa bilder sa lagger upp ngra nu sa kanske jag lagger upp mer ikvall. Borjar jobba om 40 min ..

igar nar vi kom hem packade jag upp o sen akte jag till corina pa kvallen, ville komma bort fran familjen lite..

Bilder:


Aker till Ny!


Times square


haha

Thai chef


Starbuck som dessert!


Nar vi seglade ut fran NY (tagen fran tvn i rummet)


Min kamera


NY


Mitt rum haha .. Litet skrymsle uppe i taket (nerfallbar sang)


Jag i hytten.


Jag i Nassau tror jag det var, industriomrade - alltsa inget att gora dar..


Nara Bahamas.. assa, traning ar ett maste nu nar jag ar hemma! :S


Dinner time!


Bahamas!

Mer bilder kommer, borjar om 10 min nu..

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0