Den 28:e December

Hej allihopa! Nu ska vi se om vi far det att funka har. Har massa bilder fran nagra dagar sen o framat.
Har gjort lite allt mojligt. Julafton sa gick ju som sagt jag o corina ut, forst till en kysrka sen at vi o sen till wbster hall igen (allt detta i ny alltsa). Pa juldagen sa akte jag till mammans moster o traffade lite slakt o at massa mat. Men jag far inte glomma morgonen: jag fick ett jattefint halsband o orhangen till:) O choklad.. haha de kanner redan mig!  Senare akte jag till en annan au pair o kollade pa film. Dagarne efter det har jag gatt pa bio, fikat pa starbuck o dunkin donuts. Sen akte vi till Philadelphia dar vi gick pa princess diana museum o national constitution center men aven dar hershey's kisses forsta tillverkare fanns.

Nu till bilderna:


Julbak :)


Massa pepparkakor! Tog med nagra till julmiddagen med slakten med - de gillade dom men de var annorlunda sa dom.. haha aja


Me at Dunkin Donuts:)


Corina i bilen pavag till NY.


Me, in the car.


Grace church in New York :) A nice Christmas tradition.


In church.


Tha altar.


So beautiful with candles everywhere :)


The beautiful ceiling, i love that in churches.


Den tyska restaurangen vi skulle ata pa men det var stangt.


Men de hade sa fina dekorationer inne, corinas granne tipsade oss om det..


Corina looking in the window :)


Outside Rolf's.


Inne pa webster hall ..


Corina :)


Meeee..


Performances at Webster hall. It was Ladies night out..


My Christmas gift from the family.


Chocolate!


Going to starbucks.


Going to Philly.. Sunny!


In the car.. Two other au pairs are in the backseat//


haha


Philadelphia.


National constitution center


We went to the Diana museum there.


A loong line to the tickets..


Corina, Ina o corina's friend..


Diana


Nice weather, on the tourbus in Philly. Interesting :)


Tourbus


Ina and me.
























Ser ut som vara tandsticksaskar


National treasure was filmed here (or a part of it)


Rockystatyn, filmades ocksa har..


Recognize the stairs?


Philly cheese stake:P .. Famous for that, so we had to try it. It was ok:)


Her crown


Weddingdress


Funeral


Going home.

Det var allt for denna gangen, det tar lang tid att ladda upp bilder kan jag saga!
Denna veckan blir det jobb, vet inte hur schemat ser ut an eftersom barnen inte har skola. Far se, jag hor av mig snart igen.

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0