Den 23:e December!!

Dagen fore doppardagen lr nat haha .. Dagen fore julafton! Ojoj ..

Va lite irriterad igar nar de andrade schemat i sista sekund, sa fick ha barnen pa kvallen till 11. O sen lite mer irriterad nar de hade sagt att jag skulle fa eftermiddan av nu idag men sen sa att jag inte skulle det. Men nu har de sagt att jag ar ledig hela dan imon sa det tanker jag vara nu! Har vart fast i huset i tre dagar nu eftersom hon tar bilen.. behover komma ut nu!  Men aja .. positiva tankar, jag gillar faktiskt att vara med barnen sa det ar inget emot dom men man vill ju att man haller pa schemat o sager till iaf dagen innan man andrar det.

Nu lite bilder:

Bakade pepparkaksdeg igar!

Stor degklump.. Har dock inga former, de skulle kopa det men de ar lite sent ute sa de va slut i affaren.


Ligger i kylen nu (ska "vila" i 24h)


Blev lite kosntigt haha . hade zoomat in men blev coolt.


Snowangels. min and the girls'


Beautiful, but coold!


Held the boy, didnt like the snow haha


Me

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0