Den 20:e December!

Ojoj, snart jul.. Pust.. mkt har hant i helgen, har haft fullt upp. Michelle kom hit i fredas o vi gick ut o at. Sen akte vi till Ny pa lordagen o shoppade o checkade in pa hostelet. Gick ut til webster hall o hade jattekul o sen kom hem till hostellet vid 5 pa morgonen o sov 5h for att sedan sjalv ta bussen hem.

Var tvungen att ringa corina for att hamta mig eftersom familjen inte svarade telefonen :S Sen akte jag direkt till Partyt pa tiffany's .. sen fick jag inte tag i dom igen sa akte till ett mall for att kopa sista julklapparna till familjen o sen akte jag hem med dom. Dom har fortfarande inte kommit hem o kl e 10..



Stressigt ibland o det kanns inte osm jul .. Men det blev lite battre nar jag sag mitt paket fran Sverige fran mamma o pappa med svenskt godis o ett paket :) tack. Ska inte fuska med paketet sa oppnar det pa julafton ..o sa fick jag ett fran michelle med! Vad lycklig man blir av endast ett fatal presenter nar man inte e hemma, blir liksom enda som binder mig med traditionerna hemma. Btw de firar jul den 25:e har men jag kommer oppna mina paket den 24!

Orkar inte lagga upp bilder nu utan gor det nar jag har fatt andas lite.

Har lite videos fran ny med men vet inte hur jag ska lagga upp dom, gar det gora har? lr gor jag det genom youtube?? ingen aning .. sag till om ni vet!

Saknar Sverige..


Ny i helgen, snostorm. De andra kunde inte komma, jag o michelle akte ju pa morgonen sa vi drabbades inte.


Jul snart! Panik.. hehe Det ar nu man vill vara hemma.

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0