Den 17:e December

Hejsan allihopa!
Idag: Vackte barnen, pojken skrek hela morgonen o inget kunde fa tyst pa honom (inte ens mjolk!) Tog dem till skolan men bestamde mig for att inte lamna honom dar nar han var sa ledsen, sa vi tog en biltur i denville :) Han blev tyst efter ett tag o sen sa han candy canes! (dekorerat i hela stan). Vi akte hem igen o jag gav honom frukosten igen, han satt o lekte o da fixade jag med min paket som ska skickas hem. Sen akte vi till yhe post office. Va dar o skulle da fylla i massa papper (med en tva-aring till sallskap!) Skriver o sen kommer: I need to go potty! OMG tankter jag ,. haha fragar om de har en toalett o ja det hade dom som tur va (for anmallda men vad ska de gora?!) O sen kostade de skjortan att skicka det stora paketet (nu tog jag iof express sa de kommer innan jul me).
Sen hamtade jag henne fran skolan, o visst jag glomde saga att jag skickade med henne lussebullar o soft gingerbread eftersom de skulle fira hennes fodelsedag (vilken tur att jag precis bakat!). De tyckte om de:) Sen har vi vart inne o lekt o kollat pa film o grejjat. Igar var jag pa Garden state plaza mall o kopte min sista julklapp hem btw .. Gick bra. imon blir det mall med corina igen men jag ska inte direkt kopa ngt sa foljer med som sallskap. kopte en plattang for ngn dag sen -Skitdalig! Blir ju knappt varm assa, men sen kostade den bara 15 dollar :P aja .. man far vad man koper for.


Dalig!


Julkort fran Birgitta Per o Sofia, Tack for det! Fattade inte forst att det var mitt men sen tankte jag, det ar ju pa svenska! haha


Ett till valdigt fint kort :) Tack!


Har fortfarande denna pa vaggen (Nagra saker har gatt i uppfyllelse, nagra ska ske snart forhoppningsvis o nagra ska inte ske forst pa manga ar)

En sak: Nar ni fatt era presenter hem sa ta en bild o skicka till mig! Forhoppningsvis med ett leende sa lagger jag upp det har!
Galler alla! haha
Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0