Den 15:e December

Lite bilder fran de senaste dagarna:


Julgranen uppsatt (plast)


Bakade soft gingerbread fran en mix denna gang men blev inte riktigt lika bra som jag hade tankt mig, det var gott men inte hemmalagat liksom. Ska gora det snart, pa riktigt denna gang!


Sa sag jag ut nar jag bakade..


Me the other night..


My new jacket :)


Today..


Comfy boots!


Me in the kitchen..


The tree again


Whats hidin behind the finger? hihi sometin' sometin' for u at home dear family!


Mitt fina finger igen! haha gommer sig ngt bakom.. :P Ar btw lila nagellack jag har, inte rott.


Tande det roda ljuset ikvall.. Appel :)


haha both computer and tv on ..Multitasking ;)


Mina kuddar pa ena sidan av sangen.. jag sover ju bara pa en sida liksom,sangen ar stor :P


Me

Nej, nu ska jag sova! Ska upp tidigt o kora barnen eftersom pappan fortfarande ar sjuk (erbjod mig). Sen ska jag kopa kuvert o en liten julklapp till ;) sen blir det kaffe med corina (choklad for min del).  Hoppas jag kan skicka ett packet hem pa tors sa far vi se nar det kommer fram, ar lite sent ute.. Sen pa fredag kommer michelle hit igen!! Vi ska till Ny igen o denna gangen har jag bokat biljetter till webster hall o sen bokade michelle hostel :)

Love,
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0