Den 13:e December

Glad Lucia far man val saga!

Idag skulle jag gatt till julfest med alla au pairer men eftersom det var daligt vader o de stangde route 23 sa blev det installt :( Sa nu har jag inte gjort ngt an salange .. Far se om man kan aka ut en stund senare .

Igar va jag o sag "Old Dogs" men john travolta o robbie williams . Ganska bra men inte direkt min filmtyp aven om jag skrattade mkt under vissa scener. Sen akte jag o corina till TGI fridays o traffade tva till tyska au pairer .. Kom hem vid halv 2 men det ar ju ok nar man kan sova ut dagen efter:)


Fridays - lite som mc donalds men finare


Vill ha sol igen nu! Det ar verkligen kallt ute:S

Nasta helg blir det roligare iaf .. da aker jag o michelle till NY sjalva for att ga (webster hall) o sa bokar vi hostel for natten! Hon kommer hit pa fredagen o sover over sa aker vi pa formiddan till Ny med bussen lr taget. Har kollat med pappan nu o det var ok att hon sover har en natt :) Kommer bli skiitkul! O sen blev julfesten flyttad till nasta sondag sa far se om jag ar hemma tills det..

Love,
Johanna


Kommentarer
Postat av: Michelle

Va bra att det går bra att jag sover över! :) Vi ser till att du är hemma till julfesten!

2009-12-13 @ 21:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0