Den 11:e December

Idag har jag gjort detta: Vaknade trott (eftersom jag om hem vid 1 igar, va ute med corina), vackte barnen o gav dem frukost o sen korde dem till skolan. Sen akte jag o lamnade tillbaka lite filmer o kopte lite julkort, kom hem igen o stadade barnens rum o slangde i lite tvatt. Hamtade barnen o gjorde mat till dom. Sen har vi vart inne o lekt o malat o kollat pa film (ar jattekallt ute nu).

Bilder:


Jag o an ny troja jag kopte pa tj maxx


Nya skinnhandskar :)


nya skona skor, typ uggs:) Kostade bara 15 dollar! Finns dom for 12o dollar...


Fin o skon scarf/halsduk.


Utsikten fran fonstret dar uppe, grannhuset ar fint o dekorerat!


Sitter o myser i soffan, varmt o skont med de nya stovlarna o halsduk:)


Myspys for mig sjalv..


Maste ha lite julstammning sa kopte denna:)


Ny troja till mig! haha ..


Julstammningen igen ..


Det var allt.. vet inte vad som hander ikvall. Far se .. Hors snart igen!

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0